• 18:53
  • Momenteel gesloten
  • 085-0494758

  • Winkelmandje (0)

    • Afrekenen »

      €0,00

BSL Raambekleding - Lamellen

Facebook Instagram Thuiswinkel
  • BSL Raambekleding
  • Home
  • Rolgordijnen
  • Meten
  • Monteren
  • Uni
  • Verduisterend
  • Elektrisch
  • Duo rolgordijnen
  • Contact

Veel gestelde vragen

BSL Raambekleding

Industrieweg 45c
2651BC, Berkel en Rodenrijs

Tel.: 010 5 121 767
E-mail: info@bsl-raambekleding.nl

Bereikbaarheid:
maandag t/m vrijdag: van 9:00 uur tot 17:00 uur.
zaterdag: van 9:00 uur tot 13:00 uur.

KvK-nummer: 27230028
BTW-nummer: NL804223798B01

Rolgordijnen online bestellen

Via de website zonwering-rolgordijnen.nl kunt u eenvoudig en snel online rolgordijnen bestellen. Voor vragen tijdens uw bestelling staat onze klantenservice voor u klaar om u snel en adequaat te ondersteunen bij uw vragen.
Alles uitklappen | Alles inklappen

Rolgordijnen

Kleurstalen aanvragen
Meetinstructies rolgordijn
Montageinstructies rolgordijn
Maximale breedte / hoogte rolgordijn
Wij kunnen de kwaliteit van onze rolgordijnen garanderen tot een breedte van 300 cm. Bredere rolgordijnen hebben een grotere kans op scheef hangen. De maximale hoogte voor rolgordijnen is 185 cm wanneer de breedte meer dan 185 cm is. Als de rolgordijn minder breed is dan 185, is de hoogte maximaal 300 cm.

Bestellen

Uitleg bestelprocedure
Bestellen bij BSL Raambekleding kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via BSL Raambekleding is heel eenvoudig:
  1. Ga naar het product van uw keuze;
  2. Kies een kleur voor het product;
  3. Voer uw gewenste afmetingen in, kies de bedieningszijde en kies uw gewenste type uitvoering;
  4. Maak eventueel nog een keuze uit de koordgewichten en/of kindveiligheid;
  5. Klik op de knop "Voeg toe aan mandje".
Mandje Heeft u alle artikelen van uw keuze in het winkelmandje geplaatst, dan kunt u in het overzicht van uw mandje de inhoud controleren. Hier kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen. Bent u klaar met winkelen? Dan vult u uw adres- en bezorggegevens in, benodigd voor het afleveren van uw bestelling. Klik daarna op de knop “Afrekenen”. Bestelling controleren / Betaalwijze kiezen Controleer nogmaals uw bestelling of alle afmetingen en instellingen kloppen met wat u heeft opgegeven. Vervolgens kiest u op welke manier u wenst betalen: direct met iDEAL, PayPal, Credit card, Bancontact/MrCash of met hulp van Riverty achteraf. Betalen Heeft u gekozen voor betalen via iDeal, PayPal, Bancontact/MrCash, Creditcard of Riverty dan wordt u doorgestuurd naar ons betaalsysteem van onze partner Buckaroo. Volg de aanwijzingen op uw beeldscherm.
Bevestiging e-mail
In uw bevestigingsemail staan de gegevens uit uw bestelling. Deze e-mail wordt binnen 15 minuten verzonden na het plaatsen van uw bestelling. Klik op Refresh of F5 op uw toetsenbord om de nieuwe e-mails in uw e-mailbox te ontvangen. Na ontvangst van de betaling zullen wij over gaan tot verzending van uw bestelling. Mocht u deze na 15 minuten nog steeds niet hebben ontvangen, kijk dan of hij mogenlijk in uw spamfilter is terechtgekomen.
Wijzigen of annuleren van een bestelling
Wilt u een bestelling annuleren of wijzigen? Uw bestelde producten worden speciaal voor u op maat gemaakt, aan de hand van de door u opgegeven afmetingen en instellingen. Zodra uw bestelling is ingevoerd in ons opdracht-systeem kunt u uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen. Voor op maat gemaakte rolgordijnen is het standaard herroepingsrecht niet van toepassing (zie ook art. 8.2.a van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel).
Herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor op maat gemaakte producten aan de hand van de door u opgegeven specificaties en wensen. Uw rolgordijnen worden door ons speciaal voor u op maat gemaakt, u kunt bestelde rolgordijnen niet retourneren onder het herroepingsrecht.

Bezorgen

Verzendkosten
Rolgordijn bestellingen binnen Nederland bezorgen we gratis. Voor bestellingen naar België rekenen we een kleine verzendbijdrage van €35,- .
Levertijd
Uw bestelling wordt binnen 72 uur bij u thuisbezorgd. Als u uw bestelling plaatst op vrijdag of zaterdag, dan nemen wij deze op maandag in productie. U ontvangt uw bestelling dan op dinsdag.
Track & Trace
Tijdens de verwerking van uw bestelling houden we u doormiddel van e-mails op de hoogte. De voortgang van uw bestelling kunt u ook volgen via de klantenservice pagina. Hier kunt u ook de e-mail instellingen controleren voor de status-updates die we u toesturen vanaf het moment van uw bestelling tot aan de aflevering bij u voor de deur.
Als u niet thuis bent
Wanneer een pakket door Trans-Mission niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, dan ontvangt u een niet-thuis-kaart in de brievenbus. Met de gegevens op deze kaart kunt u contact opnemen met Trans-Mission om een persoonlijke afspraak te maken voor een geschikt bezorgmoment dat u wel thuis bent.

Betalen

Betalingsopties
Nederlandse klanten kunnen op volgende manieren betalen:

iDEAL - De gemakkelijkste is vooraf via iDEAL te betalen. iDEAL is beschikbaar voor alle klanten van de volgende banken: ABN Amro, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot.

PayPal - Online en direct betalen met uw PayPal account. Ook kunt u zonder zich te registreren met uw creditcard via PayPal betalen.

Creditcard - We accepteren verschillende credit- en debit kaarten, waaronder Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, Vpay en Carte Bancaire.

Achteraf (Riverty) - Sommige bestellingen komen in aanmerking voor de mogelijkheid om achteraf te betalen. U geniet dan een betalingstermijn van 14 dagen. U kunt dan zelf kiezen welke methode van betalen u wilt gebruiken om achteraf te betalen. Riverty voert voor BSL Raambekleding het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van Riverty ontvangt per e-mail. In de online omgeving My Riverty kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. Riverty houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar Riverty.

Belgische klanten kunnen op de volgende manieren betalen:

Bancontact / MrCash - Online en direct betalen met de Bancontact/MrCash kaart.

Achteraf (Riverty) - Sommige bestellingen komen in aanmerking voor de mogelijkheid om achteraf te betalen. U geniet dan een betalingstermijn van 14 dagen. U kunt dan zelf kiezen welke methode van betalen u wilt gebruiken om achteraf te betalen. Riverty voert voor BSL Raambekleding het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van Riverty ontvangt per e-mail. In de online omgeving My Riverty kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. Riverty houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar Riverty.

Veiligheid en privacy
Al uw gegevens worden vertrouwelijk en beveiligd opgeslagen op onze beveiligde server. Zonwering-rolgordijnen.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) ziet er persoonlijk op toe dat persoonsgegevens zorgvuldig worden gebruikt en uw privacy ook in de toekomst gewaarborgd blijft. Recht op inzage Als betrokkene heeft u het recht om inzage te verzoeken in uw gegevens en het gebruik daarvan door Zonwering-lamellen.nl. Als betrokkene kunt u bij de organisatie vragen of uw persoonsgegevens worden gebruikt. Als dat het geval blijkt te zijn, geeft de organisatie u binnen vier weken een overzicht. Recht op correctie Op basis van de inzage in uw gegevens kan u de organisatie verzoeken de gegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen. Dat kan als de gegevens die gebruikt worden door de organisatie feitelijk onjuist, onvolledig of niet ter zake dienend zijn voor het doel of de doeleinden van de verwerking. Veilig bestellen De SSL versleutelde verbinding zorgt dat u veilig en betrouwbaar winkelt bij BSL Raambekleding. Het maakt daarbij niet uit hoe u bestelt bij BSL Raambekleding. Wij adviseren om niet zomaar aan iemand uw klantnummer, wachtwoord of andere gegevens betreffende Zonwering & Lamellen af te geven. Phishing Wees alert op phishing. Phishing betekent dat criminelen e-mails versturen, zogenaamd uit naam van BSL Raambekleding waarin ze naar uw persoonlijke (inlog)gegevens vragen. Wij zullen hier nooit via e-mail naar vragen. Geef uw gegevens dus nooit af als u niet zeker bent van de afzender. Klantenbeoordelingen Wij verzamelen reviews via het platform van kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie over het reviewbeleid van kiyoh kun je teruglezen bij Kiyoh.

Bezorgen

Verzendkosten Raambekleding bestellingen binnen Nederland bezorgen we gratis. Voor bestellingen naar België brengen we 35,00 euro verzendkosten in rekening.

Klachten

Klachtenprocedure
Als u vragen of klachten heeft over de door u bestelde producten, onze dienstverlening of als u ons graag om een andere reden wilt spreken. Dan kunt u ons bereiken via Telefoon: +31 (0)85-0494758 Email: info@bsl-raambekleding.nl Contact formulier: https://www.bsl-raambekleding.nl/contact Klachten die we via bovengenoemde manieren ontvangen, worden door ons binnen 14 dagen beantwoord. Als de behandeling van uw klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een uitgebreider antwoord kan verwachten. Geschillencommissie Thuiswinkel Mocht u het niet eens zijn met de manier waarop wij uw klacht hebben opgelost, dan kunt u uw klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is mogelijk via de website van de geschillencommissie op www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform op ec.europa.eu/consumers/odr.
Product beschadigd aangekomen
Het product is beschadigd aangekomen We leveren u kosteloos een nieuw rolgordijn. Neemt u alstublieft contact met ons op, voor verdere instructies. Met de levering van het nieuwe product ontvangt u ook een retoursopdracht voor het terughalen van het beschadigde product. Garantie en non-conformiteit Op al onze leveringen en producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat u een product kunt verwachten wat datgene moet doen wat de u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
  Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Rolgordijnen assortiment
  • Veel gestelde vragen
  • Kleurstalen aanvragen
  • Raamdecoratie
  • Meetinstructies voor rolgordijnen
  • Contact
  • Ecologische rolgordijnen
  • Montage voor rolgordijnen
  • Sitemap
  • © 1990 - 2025 BSL Raambekleding - privacy | voorwaarden | Herroepingsrecht | Telefoon +31 85-0 49 47 58 (tijdens kantooruren)

Meten & Monteren

Advies- en inmeetservice aan huis, in heel Nederland* voor €50.

Maak nu gemakkelijk een afspraak. Wij komen graag bij u thuis om in te meten en advies te geven.

Maak een afspraak

* m.u.v. de Waddeneilanden en Limburg